piątek, 17 sierpnia 2012

Peeling do twarzy Naturia

Peeling do twarzy Naturia firmy Joanna.

Wygląd:


Od producenta:


Konsystencja:


Cena:
Ok. 6 zł. za wydajne opakowanie 75 g.

Moja ocena produktu:
Peeling jest cudowny! Ma niesamowity zapach gruszki, ale wiem, że występuje również w innych wersjach. Jest bardzo wydajny i naprawdę skuteczny! Skóra po nim jest gładka i świeża przez wiele godzin! O godzinie 9:20 użyłam go i włączyłam stoper żeby dowiedzieć się ile czasu utrzymuje się ten efekt jednak przed chwilą go wyłączyłam bo moja skóra nadal jest milutka i stwierdziłam, że nie ma sensu mierzyć czasu dalej. :) Podoba mi się jego konsystencja- nie leje się (trafiłam ostatnio na jakiś niewypał i nic się nim nie dało zrobić), a wygląda raczej jak dobry krem.Jest dostępny praktycznie w każdej drogerii a cena jest przystępna, więc uważam, że wartko z niego korzystać. Ja na pewno pójdę po kolejne opakowanie. ^^



Pisała, jak zwykle Caroline.

7 komentarzy:

  1. o jeszcze nie używałam ale muszę koniecznie wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu akurat gruszka? Wszystkie są z gruszką? :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie. Cera normalna - arbuz. Cera sucha i wrażliwa - brzoskwinia. Nie wiem czy są jeszcze jakieś, ale mam nadzieję, że pomogłam. ^^

      Usuń
  3. Warto zawsze wypróbować coś nowego :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aktualnie używam peelingu z nivea, ale jak się skończy to oczywiście wypróbuję. Mam nadzieję, że znajdę go u mnie w mieście. :]

    OdpowiedzUsuń
  5. zachęcił mnie ten zapach gruszki ^.^

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo, nie widziałam go w Naturze. Przeoczyłam go pewnie;) Następnym razem go poszukam;)

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się i nie mam nic przeciw "obserwacja za obserwację" tylko napisz o tym. :3
Dziękuję za komentarze! ^^