niedziela, 19 sierpnia 2012

Moje nowe kochane akcesoria. :3

Ostatnio poszukiwałam czegoś ciekawego i znalazłam! :3
Połowy z tych rzeczy nie wiem gdzie założę i czy kiedykolwiek, ale wizualnie są cudowne.


Bransoletki w kolorach reggae zakupiłam w sklepie Bershka. 





Pierścioneczek  motylek jest oczojebny, ale jak zwykle nie ujęłam tego tak jakbym chciała. 
Zakupiłam go w New Yorker.




W tym pasku się zakochałam!! Nie wiem do czego go będę nosić, ani kiedy, ale musiałam go mieć! ^^
Top Secret



Moje piękne i cudne kokardki spineczki. Tak samo jak z paskiem nie wiem kiedy będę je nosić dziś dokupiłam kolejną (czerwoną w turkusowe kropeczki). Do moich włosów nie pasują niestety, ale bardzo ładnie wyglądają powieszone na ścianie. :)

Zakupiłam jeszcze czarny kapelusz, ale został już spakowany, ponieważ jutro wyjeżdżam.


A jakie są Wasze ulubione akcesoria? :D

3 komentarze:

Odwdzięczam się i nie mam nic przeciw "obserwacja za obserwację" tylko napisz o tym. :3
Dziękuję za komentarze! ^^