poniedziałek, 13 sierpnia 2012

01.

Ohayooo, jestem Caroline, Caro w skrócie.  Jestem niepoprawną nastolatką, która mówi co jej na duszy gra. Pierwszy post i nigdy nie wiadomo co napisać. >.< Mam nadzieję, że będziecie tu zaglądać co jakiś czas tak jak ja :)

Więc co sądzicie o tych butkach: 



Strasznie chciałabym je mieć! Moim zdaniem są cudne, ale ta szpilka... Niestety jak dla mnie zbyt wysoka. Sama mam 170 cm. Byłabym wielkoludem. I czerwona podeszwa <33 ~Awww *.*

Odrobina muzyki dla zainteresowanych :3


Sayooo.~

8 komentarzy:

  1. Buty wyglądają niesamowicie.! Gdzie moge je znaleźć? Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Butki są na stronie http://www.stylowebutki.pl/ :D

      Usuń
  2. też byłabym wielkoludem, bo mam 4 cm więcej niż Ty ale i tak chodzę w szpilkach :)) są wyższe kobiety, nie przejmuj się :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Butki są boskie!!! Sama bym sobie kupiła. ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio choruję na buty z czerwoną podeszwa <3

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przejmuj się ja mam 175 cm wzrostu i dalej rosnę załamuje się bo żadnych szpilek nie założę

    OdpowiedzUsuń

Odwdzięczam się i nie mam nic przeciw "obserwacja za obserwację" tylko napisz o tym. :3
Dziękuję za komentarze! ^^